본문 바로가기
*..pop등 필요음악

♬~ Touch By Touch / 조이(Joy)

by 오토(auto) 2014. 5. 13.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Touch By Touch / 조이(Joy)


Touch by touch
사랑스런 당신의 손길
You are my all time lover
당신은, 나의 영원한 연인이예요

Skin to skin
살에 살을 맞대어
Come on down my cover.
나의 침실로 들어와요.

When I feel the time is right
내가 사랑을 느낄 때 시간은 적절하고?
And yous’ re staying by my side
당신은, 내 곁에 머물러 있지요
And the love you give to me
또한 내게 베푸는 당신의 사랑으로
Makes my heart beat.
나의 가슴은 뛰어요.

When my fantasies fly away
나의 환상은 날아가지만
But my feeling makes my stay
나의 느낌은, 나를 머물게 하고
I see the fire in your eyes
난, 당신의 눈 속에서 불꽃을 보아요
It makes my heartbeat.
이로서 나의 가슴은 뛰지요.

Do it just do it night and day
밤낮으로 사랑을 나누어요 나누어요
You are my all time lover
당신은, 나의 영원한 연인이예요
Do it just do it in a way

밤낮으로 사랑을 나누어요 나누어요
Like there is no other.
마치 다른 아무 것도 없는 것처럼.

Touch by touch
사랑스런 당신의 손길
You are my all time lover
당신은, 나의 영원한 연인이예요

Skin to skin
살에 살을 맞대어
Come on down my cover.
나의 침실로 들어와요.

When my heart is full of love
나의 가슴이, 사랑으로 가득찰 때
It makes me a trembling dove
이로서 나는, 떨고 있는 비둘기가 되지요
Love is games that we play.
사랑은, 우리가 하는 놀이예요.

Now we make?when our love is clear and bright
우리의 사랑이 깨끗하고 밝을 때, 사랑을 해요??
It’ s our way to see the light
그것은, 우리가 빛을 볼 수 있는 길이예요
There is fire in our heart night and day.?
우리의 가슴에, 밤낮으로 불꽃이 있어요.

'*..pop등 필요음악' 카테고리의 다른 글

추억의 팝 베스트  (0) 2014.08.15
청산에 살리라 연주곡 外 ~~ 탄경님 "감꽃의추억" 중  (0) 2014.05.27
♬~ 팝  (0) 2014.05.12
♬~ 웃음소리  (0) 2014.05.10
♬~ 경음악  (0) 2014.05.10